Ніч Науки

У цьому заході прийняли активну участь усі кафедри факультету.

Кафедрою економіки підприємств харчування та торгівлі було проведено майстер-клас із розробки стартапів: "Start-up – шлях до успіху". Відвідувачі зацікавилися віртуальною демонстрацією створення стартапу з описом усіх його етапів: гіпотеза, перевірка, запуск, робота.

Кафедра маркетингу і комерційної діяльності представила елементи фірмового стилю та рекламні матеріали кафедри: фірмові ручки, папки, календарі, стакани, буклети, магніти, шоколадки, і, навіть, пряники із логотипом кафедри. Фірмовий герой - Маркетошка - фотографувався з охочими та запрошував прийняти участь в безпрограшній лотереї, призами якої були рекламні матеріали кафедри.
Гості також могли ознайомитися з рекламними роботами студентів-маркетологів та прийняли участь у майстер-класі з розробки друкованої реклами.